31 januari 2013

Ofta känns det som att tiden går så himla fort. Ibland läs varje dag får jag nån slags ålders ångest, hade velat ha allt redan men va fan är man bara 23 år så hinner man väl resten sen. Måste bara få in det i min skalle. Funderar på nya spännande saker till hösten och då måste jag välja mellan två drömmar. Det är inte så att någon möjlighet försvinner bara att min tidsplan som jag har i skallen förändras. Kommer bli sjukt roligt om detta går vägen också. Hoppas med alla fingrar och tår. Hade varit ett steg i rätt riktning.

Ikväll ska jag ut och rasta Barry som fick vila igår pga snö storm. Om det är nått som gör mig opepp så är det snöstorm! Kyla kan jag ta, då rider jag till ner mot -30 utan problem men blåsten huvva vem uppfann den?! Det blir nå bus ute med galopp har jag bestämt.


2 kommentarer: