14 januari 2013

I fredags var det dags att rida lektion for Camilla igen. Var i december senast och det kan jag inte riktigt kalla lektion för min del. Iaf så var det väldigt roligt även om det kändes som att rida är jätte svårt och den där höger galoppen från sakta trav aldrig funkade. Hon hjälper mig iaf att inse att jag måste pressa mig själv och Barry till såna situationer själv också inte bara på träning. Så nu ska här tränas och jag får fortsätta att träna på att vara bestämd.

I helgen sa iaf den annars så konflikt rädda Malin äntligen ifrån. Även om det gällde en skit sak i alla andras ögon så var det inte det för mig. Blev riktigt stolt över mig själv.

Idag vankas det massage och det kommer välbehövligt. Senare blir det transport fix inför imorgon då den ska besiktigas. Hoppas den går igenom!


1 kommentar: