28 januari 2013

I helgen var vi och kollade på ringar. Jag ska ha två ringar både vigsel och förlovnings ring David vill bara ha en. Jag är ganska bestämd på vad jag gillar så antar att den proceduren gått rätt fort för oss. Idag ringde dom och hade kollat pris på min ring då den måste special beställas för att Malin inte är som alla andra tjejer. Det kommer bli så snyggt! Den kommer på ca två veckor och dom undra om det kändes okej. Med tanke på att den inte ska börja användas förrens i juli så är det ju rätt så lugnt. Men shit vad folk lägger ut mycket pengar på ringar!! Vi har kommit billigt undan och jag tycker att bara det handlar om mycket pengar.

Vet inte om vi är ute i väldigt god tid men det är väldigt skönt att inte behöva stressa med nått. Man tar det lite när man känner för det och gör lite eftersom. Alltså bara kul hela tiden, istället för jobbigt.

Har funderat väldigt mycket på alla människor som kommer bli bjudna på denna tillställning och ja jag är nervös som fan. Hur ska jag palla att vara i centrum för 80 pers? Jag kommer ju dö, gillar bäst att gömma mig i ett hörn typ. Nä det måste ju helt enkelt gå bra men när det redan är många så kan man inte bjuda alla och det känns däremot jätte tråkigt. Men det kostar skjortan för 80 st och det är nog min absoluta smärt gräns för hur många jag klarar av att vara inför. Hur skulle det se ut med en brud som inte ens vågade gå in i kyrkan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar