05 september 2011

Såg precis Balck swan som jag tyckte var väldigt mäktig. Hon siktar hela tiden efter att vara perfekt. När hon dansar så ska allt vara perfekt alla rörelser ska vara rätt och det viktigaste av allt att det kännas perfekt. För innan hon känner att det var perfekt så kommer det aldrig att vara det!

Det är ju lite av mitt problem när jag rider. Har så svårt och får ständigt träna på att nöja mig med det som faktisk är bra även fast jag kanske inte fick just den där speciella känslan. Känslan av att jag och Barry bara dansar fram. Ibland infinner den sig, oftast inte.. Men i det stora hela så handlar det mest om min skalle.

Jag får så mycket av Barry och Zäta som jag borde värde sätta så mycket högre än jag faktiskt gör.

En dag kommer jag med en av dom eller kanske båda dansa min alldeles egna svansjön och jag är säker på att den dagen kommer kännas helt fantastisk.

Om jag nu får uppleva den.. Natti Natti

1 kommentar:

  1. Nu hittade jag till din blog :) Jag har samma problem. Det är svårt att vara nöjd med det man får. Handlar nog om att sänka kraven så att hästen faktiskt kan leva upp till det. Funderar mycket kring det där nu. Blir kul att få lektion snart. Kom gärna och rid Baroc om du vill någon gång. Kram Chricko

    SvaraRadera