17 september 2011

Hade med mig privat fotografen idag. Det togs en himla massa bilder men som vanligt när det är djur som rör sig med på dom så blir typ inte ens 1/6 bra. Sedan beror det på den som bedömmer dom också. Kan inte påstå att jag har låga krav på hur det ska se ut. Dock väldigt nyttigt att titta på själv!

Sen nån annan dag då det är fint väder igen ska jag ta med mig kameran + stativ och filma medans jag rider.

Hästarna var underbara idag! Zäta blir bara finare för varje dag som går.
Hon utvecklas så sjukt mycket just nu! Jag och Barry är ju strandsatta på banan pga att jag väntar på bootsen från USA som borde komma i veckan eller nästa. Han brukar bli rätt uttråkad när han bara måste gå där. Men nu har jag hittat knappar som jag tidigare missat så det har ändå gett sjukt mycket.
Jag har vågat börja testa mer, känna hur det känns att göra lite annorlunda och det går faktiskt riktigt bra. Jag fastnar så lätt och bestämmer mig för att det inte går.
Nu har jag öppnat ögonen och börjat kolla runt omkring mig.

Lite bilder från idag.










Ser ut som att jag fick ett anslag. Så var dock inte fallet. Zätas bilder får ni se en annan dag för nu tjorvar blogger.. Hejs svejs

1 kommentar:

  1. Superfina bilder.
    Det finns inga "rätt" eller "fel" sa Ewa på sista kursen, och ju grönare man är desto mer måste man våga prova sig fram. Om man inget gör så har man inget att förhålla sig till.

    SvaraRadera