05 september 2011

Beställde prov boots glove (easyboot.nu) i tisdags måste det ha varit. På fredag hade jag fått dom. Det kallar jag då snabb leverans tid! Buda även hem en st easyboot som jag kom över för en billig peng. Så nu ska jag testa ikväll vad Barry ska få ha för skor när vi ska ut på äventyr. Hoppas verkligen nån av dom sitter bra så jag kan beställa från Usa i veckan. Det tar ju lite längre tid för dom att anlända... Men det är värt pengarna jag sparar på det! Tills dom kommer blir det bara ridbana för honom.

Nya hovisen var ut i torsdags. Shit vad nöjd jag ä med han!! Så himla bra hand med hästarna. Barry fick ju som man kan lista ut här ovan bli barfota häst. Han trodde det skulle gå jätte bra och att han hade jätte fina hovar. Så vi ger det den tid det behöver så ordnar det sig nog med hans fötter.

Nä nu ska jag pallra mig tillbaka till jobbet igen..

1 kommentar: