18 september 2011

Inläggen bara flödar när jag inte känner pressen att uppdatera!

Idag åkte jag och Ellinor tidigt till stallet. Där blev det ett pass på banan.
Jag på Zäta och hon på Barry. Zäta gör sådana fram steg varje dag att det bara känns som att jag svävar på moln! Helt otroligt hur hon har utvecklats på ett år nu. Om en vecka på söndag ska jag vara med på första lektionen med henne.
Så det blir riktigt spännande. Har sparat lite på det hittills.

För Barry och Ellinor gick det super bra. Hon är jätte duktig, är öppen för det nya alltså kraftskapande som hon inte testat tidigare. Hon kommer rida Barry på lektion också på söndag. Känns roligt när man hittar personer som passar så bra med ens hästar.

Här kommer bilderna på Zäta från igår.



Följa "john" eller malin..




Vi springer ikapp



Lös longering




Tränar på att buga

2 kommentarer:

  1. Åh vad kul med en intresserad medryttare, kul att du ska rida Z på söndag :D

    SvaraRadera
  2. Gud vad kul att Z blivit så fin, tänk vilket jobb du lagt ner med henne :)
    Vad tyckte Ellinor? Hon var ju också så duktig.

    SvaraRadera