04 augusti 2014

Jag har kommit på vad som mer avslöjar mig och tjejen förutom hennes färg och att jag rider för Camilla. Det är ju den oklippta manen såklart! Det är ju förskräckligt hur man kan låta en häst ha lång man.

Varför är det så jävla svårt att rida? I andra stunden när allt klickar så jävla enkelt. Jag lyckas alltid hitta hästarna med lite humör som är så jävla envisa haha man får väl vad man förtjänar. Sen är det nog dom jag gillar allra bäst också.

Snart är vi klara med denna sommars trädgårds jobb. Hästransportens parkering på sidan om garaget blev klar igår och den blev jävligt mycket bättre än jag hade kunnat tro. Så nu ska landet flyttas och det kommer bli så fint när allt är klart.

1 kommentar:

  1. Haha jag håller också på att spara ut Winnies man, får se hur det ser ut när det är klart, förutom att det är snyggt med lång man så fyller det ju en skyddande funktion mot insekterna!

    SvaraRadera