05 december 2011

Nu har jag och lill skruttan äntligen kommit igång igen känns super duper bra. Hon har ju typ vilat i två månader nu pga av olika anledningar. Det syns också kan jag ju säga. Det positiva med det är att jag ser att jag gör rätt. Roligt med ett litet kvitto även fast det inte var det roligaste sättet att se det på.

Barrys skor ska broddas det är en lång procedur för Malin som inte vill köpa färdig sats utan köpa allt själv i delar. Men nu går det kanske snart. Hade helt klart varit enklare att köpa färdigt men skam den som ger sig!

Idag hade jag planer på att för första gången denna "vinter" få rida när det är snö. Men min kropp är helt slut efter jobb från 6-16 så det får vi ta en annan dag. Det viktigaste är ändå att lyssna på kroppen och vila när den säger vila. Men imorgon då j*vlar får ni se upp i bensby skogen för då kommer jag och Zäta skrittandes i snigel fart. ;)

Snälla väder guden ge mig snö så jag kan göra annat än att skritta med mina fina.

Hejs svejs

1 kommentar: