30 november 2011

Köpenhamn var helt underbart! Har redan bestämt mig för att försöka åka dit igen i sommar. Det är verkligen en cykel stad. Dom har plats överallt bredvid bilvägen för cyklisterna. Så det hade ju varit super coolt att cykla runt där och se en massa. Nu var det inte cykelväder när vi var där. Nästan hela fredagen försvann då Norwegian klantade sig så vi missade vårat plan från Stockholm till Köpenhamn. Så istället för att shoppa så fick vi vänta på arlanda i ca 6 timmar.. Men men i trevligt sällskap går tiden fort ändå.




Lördagen blev då våran ända heldag.Tivoli och shopping fick klämmas ihop men det gick faktiskt bra ändå. Hade självklart kunnat shoppa ännu mer då det till min förvåning var riktigt billigt! Köpte två par skor för 200 kr styck och i stort sett alla butiker hade rea precis nu.

Tivoli var så mysigt och fint! Jätte mycket folk, regn och bara nån plusgrad var ett litet minus. Men stämningen där inne övervägde allt. Området var helt sjukt stort dessutom. Bilderna är från tivoli med allt fint julpynt.

Christiania ville jag verkligen se. Men tiden räckte helt enkelt inte till. Det är nog dessutom roligare att besöka på sommaren då står i blom.






På grund av det super dåliga vädret så blir det inget stall idag. Börjar få lite abstinens då jag först flyttat och sen varit borta så jag har knappt ridit på två veckor. Nä nu blir det städning här hemma istället. Nån nytta måste man ju göra! Hejs svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar