03 november 2011

Vars kom min otur ifrån? Precis när jag börjat sätta igång lill damen efter vurpan ja då går hon och blir halt.

Stackarn ville inte alls stödja på benet.. Så nu avvaktar vi till imorgon och hoppas att det blivit bättre så kanske vi slipper veterinären den här gången.

Barry går det så himla bra med fortfarande. Men dom t å senaste passen har jag inte riktigt orkat leverera. Är som att jag är så trött i kroppen att jag inte orkar hålla så där bra sits om jag kan ha. Men sprolla det kan inte vara perfekt ändå.

Det är okej att vila. Det får jag intala mig själv ofta. Ingen kommer tycka att jag är en dålig hästägare för att mina hästar får vila en dag extra. Det är bara jag som har dom tankarna om mig själv. Ibland får Malin tänka på Malin och inte bara på Barry och Zäta.

Aja snart hoppas jag att det blir lite mer glada och energi rika inlägg istället för detta. Natti natti

1 kommentar: