23 november 2011

I måndags gick vi på bio och såg Breaking dawn den var bra men hade gärna sett hela.. Min karl fick halvt bära ut mig i slutet då jag höll på å svimma. Här snackar vi Twilight fan!

Nä men skämt åsido så är det nog snarare lågt blodvärde som jag läst mig till förknippas med järnbrist vilket inte låter helt otroligt med tanke på att jag inte äter något kött förutom fisk. Så nu ska här inhandlas broccoli, spenat, aprikoser och sen tog Malins fantasi slut. Så tips mottages gärna.

Hästeriet har det fortfarande inte funnits tid eller ork till. Men nu är gamla lägenheten iaf ur städad så nu kan jag kanske äntligen hinna ikapp vardagen igen. Men först blir det Köpenhamn i helgen. Kommer bli super kul! Extra roligt då lönen kommer på fredag när vi åker.

Nu ska jag pallra mig iväg till Mammi å Pappi för middag och fjällen möte.

Hejs svejs

2 kommentarer:

  1. Jag såg Breaking Dawn idag, sååååå bra!!!! :D
    Köp järntillskott?

    SvaraRadera
  2. Jag har läst några av böckerna :P

    SvaraRadera