15 december 2011

Det tråkiga vädret ger mig ingen inspiration alls!! Vill inte åka till stallet till en blöt häst, rida och bli lika sjöblöt själv så jag skiter helt enkelt i det... Love lösdrift!

Vädret gör mig även trött och jag längtar så mycket efter lite ledighet som jag själv misstänker inte kommer.. Verkar vara viktigare att alla andra får vara lediga men jag tycker också man kan fråga innan man lägger en massa jobb på nån som i maj sa att den ville jobba så mycket som möjligt. Känns som att det inte riktigt gäller nå mer då..
Jag måste bli bättre på att säga ifrån. Men kraften finns inte.

Vad ska jag göra med mitt liv? Vad ska jag bli när jag blir stor? För den tiden kommer ju med storm steg och jag vill verkligen pausa och vara 22 ett ganska bra tag till. Typ några år.

Blev lite chockad själv över innehållet detta inlägg då jag inte riktigt förstod att jag bar på det..

1 kommentar:

  1. Tack Malin!
    Jag visste ju att det var nånting, men att det skulle vara så mycket hade jag inte kunnat föreställa mig! *SUCK*, ja det är inte så mycket annat att göra än att vänta just nu, återbesök i slutet av januari..

    SvaraRadera