17 januari 2012

Mitt nyårs löfte skulle först vara att ta tag i saker direkt och bli mer driftig. Sen när jag funderade så kom jag väl fram till att mer krav på mig själv är det sista som jag behöver.. Så jag har tänkt om på det men har ändå kvar samma löfte.

Hittills tycker jag att jag lyckats hålla det rätt bra. Det blir att åka till gränsen i mars. Jag som inte åkt slalom på typ 6 år kände väl inte direkt inspirationen. Men vad gör man inte för sin sambo.

Sen så fick jag och S en snille blixt om att vi skulle åka snowboard istället för det är mycket roligare så båda skaffade grejer och nu har jag åkt för första gången på 10 år men det gick faktiskt bra. Livet är helt enkelt för kort för att man inte ska våga göra saker!

Aja semester närmar sig och förhoppningsvis är jag en ny människa efter det!

1 kommentar:

  1. Livet är absolut för kort för att inte våga göra saker :) eller man ska åtminstone bara göra saker man tycker om :D

    SvaraRadera