29 januari 2012

Igår besteg vi Kåbdalis med stolslift första gången för mig. Trodde att jag skulle dö först, men efter andra gången upp gick det bra så länge alla satt stilla och inte rörde ett finger typ.

Idag har jag minst sagt träningsvärk och några blåmärken. Annars överlevde jag och det gick verkligen skit bra igår! Såå jävla roligt vill till gränsen nu!!!

Snart hade jag tänkt pallra mig iväg till stallet trots värkande armar. Min inspiration har äntligen kommit tillbaka, solen här i veckan hjälpte mig verkligen på traven. -12 på termometern hjälper dock inte.. Men snart är det sommar!

Lilla Zäta ska få besök av kiropraktikern här i februari så vi hoppas det går bra. Fler bakslag vet jag inte om jag orkar. Har inte orkat prata eller tänka på det, så är det väl fortfarande my way to deal with things...

1 kommentar:

  1. Kul att du börjat åka vad det nu är du åker, jag är då så höjdrädd :P

    Alla hanterar vi saker & ting på vårt eget vis. Vem tänkte du ta ut till henne :)?

    SvaraRadera