05 februari 2012

Pållarna går ju på lösdrift och det här med att täcka dom har jag inte haft nått behov av då dom inte visat några tecken på att frysa. Men igår så sa mamma hjärtat ifrån -35 då kan jag inte med att veta att dom är utan täcke! Barry blev glad över att få på sig täcket. Nästan så man såg ett leende, klart man kan se det på en häst! Zäta däremot som hatar täcken försökte bara smita när det skulle på och gick sedan ut och sura. Dom är för söta mina små hjärtan.

Vi har fått en tillökning i familjen, på prov än så länge. Men alla har redan fäst sig så mycket vid honom att jag hoppas och tror att han kommer stanna. Det kommer bli skönt att äntligen ha sällskap i stallet igen.

Nä nu ska jag hoppa i bilen och åka till päronen å söt vovven.

3 kommentarer:

  1. Jag är inte heller något täckesfreak men när graderna smiter ner mot -25c så åker det på.

    Tillökning?

    SvaraRadera
  2. Demon ja, han verkar ju trevlig, kul :)

    SvaraRadera
  3. Våran lilla Demon är deras tillökning.
    Känns tomt här hemma när man är van att ha han här, vi alla saknar han, men det känns så bra att han är med fina dig och din snälla familj:) /Malin

    SvaraRadera