25 februari 2012

Började dagen med att söt vovven väckte mig 6,30. Gud så skönt att vakna den tiden en lördag ta en promenad så man garanterat inte kan somna om och så har man hela dagen framför sig. Jag är inte ens ironisk. Efter prommisen tog vi det lungt några timmar innan det bar av till stallet för ridtur med sällskap från en stallkompis. Gud så härligt väder! Älskar verkligen min Barry, har så lätt för att glömma hur enormt mycket vi utvecklats dom senaste åren. Blir verkligen hemma blind.

Har ju haft en rätt så lång svacka nu i vinter. Dock också pga av väder, förkylning och sånt. Men även inspirations brist. Jag fastnade i ett träsk som jag inte tog mig ur. Tog en paus jag trodde (dum som jag är) att allt var borta för alltid, eller för en lång tid. Men ack så fel jag hade, vila var precis vad vi behövde. Nu har jag hittat tillbaka till stigen igen. Malin tänker och Barry levererar när Malin tänker rätt förstås/ Barry förstår.

Sen hade jag sån energi när jag kom hem att jag städade också. Så nu kan man andas igen. (katterna släpper hår som fn just nu...)

Nä nu ska jag krypa ner i den ny bäddade sängen. Imorgon blir det backen för då är jag häst ledig. Zätas historia kommer en annan dag när orken finns.

Natti natti

1 kommentar: