16 maj 2014

Prinsessan ville inte ha skor och tog av sig tre fram skor på en vecka så då kör vi barfota då när dom inte vill sitta kvar. Finns inget jag hatar mer än skor som trampas av, för enligt hovis så lossnar inte skor bara.. Så nu är det ut i boots träsket igen och jag vill helst ha skor hemma nu så jag kan rida som vanligt. Men eftersom jag har stor beslutsångest över vilken modell jag vill ha så vet jag inte riktigt hur jag ska snabba på den här processen.

Helst ska det vara gratis också och det är det ju aldrig. Sålde barrys loksele idag och tänkte investera i en sele till tjejen så jag kan köra in henne men nej då vart det barfota boots istället för slanten. Bara att sälja mer hästgrejer som inte används så jag kan köpa sånt som behövs istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar