21 maj 2014

Nu har jag två änglar i himlen som väntar. Jag har väldigt svårt att förstå att Barry inte längre finns här, jag letar hela tiden efter honom men hittar honom inte. Jag vet inte var han är så jag fortsätter leta. Sen ibland så slår det mig att han somnat och inte kommer att vakna igen.

Att Tjejen hittade mig kanske inte bara var en slump. Jag tror att jag har en eller flera skyddsänglar som gör sitt jobb lite extra bra. Någon som såg till att jag inte skulle stå ensam kvar när Barrys tid här var slut. Med Tjejen så har jag bara svårt att förstå att det verkligen är sant, hur ska jag lyckas skydda denna sköra lilla sak från alla faror så att jag inte förlorar henne också. Jag har alltid haft individer som kommit in i mitt liv när en annan inte orkar bära den platsen något mer. När Zäta inte längre orkade så kom Demon som en räddande ängel och fanns vid min sida.

Jag är tacksam över alla djur som jag får ha i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar