04 juni 2013

Första morgonen med grön drink till frukost och den blev super god. Har fått tips om gröna drinkar som är super bra att dricka istället för att äta frukost. Variationerna är stora och man kan sätta i vad man vill typ som är gott och nyttigt.

I morse blev det havremjölk med vaniljsmak, soygurt vanilj, en banan, en tesked med vetegräs, spenat och ärtskott.

Man kan ha i annan sallad, bär eller juice. Men helst inte mejeriprodukter det är bättre med havre. Soya produkter ska man också vara försiktig med.

Vetegräs innehåller super mycket vitaminer och mineraler. Det innehåller i stort sett samma sak som mitt val vegetarian tabletterna jag borde äta varje dag men aldrig äter. Så då är ju detta ett super bra sätt att få i mig det jag behöver.

Jag nappar vanligtvis på sånna här saker då jag är en lat människa när det kommer till mig själv. Men tipsaren har känt sig piggare och har energi som hon inte haft på länge och det lät ju super intressant när jag alltid är så trött. Visst min trötthet beror ju på jobbet då det är fullt ös hela tiden utan raster. Nån gång säger kroppen stop och nu är jag där. Bara en månads jobb innan semester så det går ju att härda ut.

2 kommentarer:

  1. Du kan väl skicka ett meddelande nästa gång det är Camillaträning så man kan komma & kika! :)

    SvaraRadera
  2. Ja det vore så mycket bättre om dom prata!
    Tack för tipset.

    SvaraRadera