28 juni 2013

Åh vad underbart med semester! Känns så välbehövligt. Nu ska jag bara planera och fixa en massa bröllops grejer, åka till Rhodos på bröllops resa och rida en massa! Inga andra måsten tänker jag då ha.

Med risk för att ha låtit gnällig i gårdagens inlägg kan jag ju bara förtydliga att jag inte ogillar folks allergier utan min egen oro kring om folk ska kunna äta maten som bjuds på. Så att ingen missas och blir utan.

Aja semestern börjar bra i alla fall ikväll blir det häst och hund promenad med Mamma och Demon. Imorgon är det dags för Camilla lektion igen. Åh så jag längtat för min kille är så underbart fin!

Utbildningen som börjar till hösten har jag fått svar av andra reserv och ja enligt Malins egna kriterier är det skit sugit som att ha misslyckats totalt. Men nu är det bara vänta en månad till så får vi se om det blir skola till hösten. Jag hoppas och håller alla mina två tummar på att någon som kommit in inte vill gå den. För jag vill verkligen det!

Andra spännande saker händer också. Vi har varit på husvisningar och vi får väl se vad som händer. Banken ska vi prata med på måndag, men mycket annat att fundera på också kring det. Vi har ju inte någon direkt jätte panik men skulle vara skönt att börja betala av lån och så till oss själva istället för att betala till någon annan. Sen vill man ju bo så att man kan tapetsera om och byta golv och så. För i hyres så vägrar jag! Jag renoverar inte åt någon annan utan egen vinning!!


1 kommentar:

  1. Härligt med semester, jag har 3 veckor kvar tills min börjar, längtar!!!
    Kommer och kikar imorgon om det inte dyker upp något annat.

    SvaraRadera