22 maj 2012

Åh så duktig Demon är! Körde lite agility i lördags, har innan bara testat hindrena en gång och då fattade han inte riktigt vad jag ville. Den här gången var det som att någon visat en film för han och sagt så här vill hon att du ska göra. För han fattade verkligen tvekade inte på hindret som han skulle hoppa över och sprang rakt genom tunneln när jag bad han. Snacka om att jag var stolt över killen!

Min förkylning är långdragen och det resulterar i en trött Malin. Med en tupplur på eftermiddagen orkar jag iaf till stallet så jag kan vara med Barry. Han har skaffat sig en ny tjej i helgen. Nog har han bra smak min kille för det är en riktigt snygg liten tjej. Hon kom i lördags och då fick dom andra minsan hålla sig på avstånd. Vadå kontrollerande pojkvän?

1 kommentar:

  1. Barry gillar inte att vara singel ;)

    Vi får se om det blir att bygga eller köpa!

    SvaraRadera