12 mars 2012

I helgen blev det äntligen av att åka till mormor. På lördag for vi ut med skotrarna i det härliga vädret. Först försökte vi få Demon att hoppa upp på skotern men han skulle inte upp. Då ingen ids dra kälke så var det hans enda alternativ om han inte ville springa. Han sprang en halv kilometer sen lyfta pappa upp han framför mig så han satt i mitt knä å sen körde vi vidare. Han var lite skakis men vande sig ganska fort. På hemvägen när jag åkte med mamma så frågade jag bara han om han skulle springa å då hoppa han snabbt upp på skotern.

På söndagen åkte vi till backen och testade den för första gången. Helt klart en väldigt bra familje backe. Men knappliften är int så mysig när man åker bräda...

Här kommer en liten bildbomb från helgen och tidigare. Nu ska jag bli bättre på att fota och lägga in dom från mobilen.


Demon med hans adopterade leksak

Våra flickor myser

Sista bilden på min Zäta..

2 kommentarer:

  1. Å vad härligt och fina bilder:) Demon verkar ha det jättebra med er:)) Kul:) Marcus hälsar:))

    SvaraRadera