28 november 2013

Äntligen är vardagen här igen men med en rejäl guldkant för jag är ju såå kär i min nya tjej! Hon är så underbar så jag tror att det var meningen att jag skulle ha henne. Igår har vi även köpt ett hus i Råne så då blir till att pendla till både hästarna och skola. Men det känns så himla roligt, jag gillar verkligen det lilla samhället som ändå har allt. Det blev en villa mitt i smeten men med en äng bakom huset så det är inte insyn från alla håll iaf. Häst gården får vänta några år, för den ska jag ha! Flyttlasset går 31 januari så det kommer ju bara smälla till så är det dags.

Har varit ute på promenad med Tjejen både idag och igår och hon är ju bara så cool! Idag var det storm och det är klart hon reagerar på att saker fladdrar men inte så mycket mer än så när hon sett det är det inte längre farligt. Ser fram emot många härliga år med denna underbara häst.

Barry skulle ju flytta idag men så blev inte fallet då en häst i stallet fått ett herpes virus som är jätte smittsamt så han blir kvar minst 3 veckor..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar