14 mars 2013

För ett år och en vecka sen fick min fina tjej somna. Har inte direkt haft något att skriva om det innan, svårt att omvandla känslor till ord ibland. Dagar som denna är saknaden stor. Zäta har det bra i himlen bättre än hon någonsin hade haft det om hon inte fått somna. Jag är fast besluten att jag ska ha en welshponny igen. Men det får nog vänta några år då tid och ekonomin för en till finns.

Red Barry på banan och ja man kan väl säga att bakslaget kom. Kanske för att både jag och han var trötta. Blir bara så less på att denna galopp ibland ska vara så j*vla jobbig. När jag börjar ställa högre krav på oss som ekipage så hamnar vi ibland i nått mellan läge då inget direkt funkar. Fast det stämmer ju int heller då i sort sett allt annat gick jätte bra. Men men med en trött Malin blir det väl så.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar