03 december 2012

Förra helgen köpte jag en transport! Så i helgen blev det fix med den. Visade sig dock att det var kortslutning nånstans och vi måste byta en el dosa och en massa kabel. Jobbigt tyckte så klart papi men jag blev glad. Då får jag ju lära mig hur man fixar sånt också. Min lycka är hans olycka!

Det är iaf en värmlandsvagn från 84 som har lite små fix men helt klart var ett kap. Om målning och golv byte tar vi till sommaren då vi fixar taket lite också. Då kommer den bli så fin så fin!

Sen så har jag ju fått en ring också av min underbara sambo. Så i sommar gifter vi oss, men helt ärligt så har det varit en månad med bara en massa bröllop i skallen så nu har jag lagt det på hyllan en stund. Orkar int tänka på det just nu är ju 8 månader kvar. Dessutom har vi redan hunnit planera en hel del. Min klänning kom för nån vecka sen och David har sina kläder klara så vi är helt klart mer än i fas.

3 kommentarer:

  1. Sååå spännande med bröllop :)))))

    KUL med egen transport!

    SvaraRadera
  2. Så du fick tag i en transport, kul! Vi kan ha träningsdate i ridhuset och peppa varandra :)
    // Chricko

    SvaraRadera
  3. Det kan vi gärna ha Chricko. =)

    SvaraRadera