13 juni 2012

Jag har världens bästaste och finaste häst!! + att jag köpt en ny sadel som är såå underbar. Visserligen är det ju en likadan som innan, med skillnaden att denna har en rumpstorlek mindre. Snacka om att det är skillnad!

Charlotte Strand kurs i helgen och det var super roligt. Gillar hennes tänk, det passar in i det nya facket jag har placerat mig och Barry i, vårat eget fack. Där kommer vi stanna och plocka upp bara sånnt vi gillar.

Vi fick jobba med förvänd öppna och träda över. Det var övningar som passar oss så bra nu då öppna på rakt spår åt rätt håll bara tjorvar, alldeles för mycket att hålla reda på just nu. Blir som en myrstack i skallen på mig. Testade det ikväll på banan och det gick så bra. Red även på tränsbett som jag testade själv förra vecka och då kände jag mig som en liten unge på min förstora häst som drog omkring på mig. Men idag jobbade vi med varandra istället för mot varandra. Det var underbart!

Tänk att det krävs så lite för att göra mig lycklig.

Nä nu blir det sängen natti natti..

1 kommentar: