27 augusti 2011

Då var det dags att börja om på ett nytt vitt papper. Tanken är att jag när jag nån gång känner för det kanske skriver nått här. Spelar egentligen ingen roll om nån läser det heller gör det mest för min egen skull.

Förra veckan var jag tvungen att ta bort en av mina älskade katter. Var sjukt jobbigt men det fanns inget att göra då han hade börjat kissa inne och det går inte direkt att göra något åt det. Katter brukar inte bara sluta med det. Så nu är min finaste pojke i katt himlen och förhoppningsvis så träffas vi sedan igen. Där vi aldrig behöver skiljas från varandra.

Han var verkligen den mest fantastiska katt jag någonsin träffat. Han var som min lilla hund. När jag kom hem och ropade på han så kom han springandes, han ville alltid vara där jag var och ligga i mitt knä och mysa. Till och med i badkaret satt han på kanten och väntade på att jag skulle bli klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar